5/9

Det här blir de absolut sista raderna från Linköping på vad som förhoppningsvis blir en väldigt lång tid framöver. I hallen står resväskorna staplade på varandra. Pappa ställer upp på att tidigt, tidigt i morgon skjutsa den nerpackade vardagen och mig till stationen. Tåget går via Gävle (inser: jag har aldrig varit i Gävle), byte mot Östersund (inser igen: jag har aldrig varit i Östersund), buss från Järpen (åter en gång: jag har aldrig varit i Järpen) med slutstation Åre (och nej, jag har aldrig varit i Åre).

Följa med på ett hörn! Ett par peppande ord och jag berättar historier om det Jämtländska livet. Ok? Överens?

+ Jag hoppas att du inte missat Moa



Kommentarer
Postat av: MammaLotta

Kram på dig sötararaunderbara.

2011-09-06 @ 13:05:21
Postat av: Hanna

Mamma: Puss!

2011-09-07 @ 15:06:18
URL: http://hannawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0