VELKOMMEN TO MY CRIB PT.1 13/9


Fönstret ligger i sydväst. Blickar ut mot Åresjön och mina arbetsgivares bostad. Vitvaror och köksmaskiner går i vitt/solblekt gult. Gardinerna är riktigt fräsiga. Jag har redan en bestämd plats kring det runda bordet.




En annan vinkel av köket. Ni ser den öppna lilla städskrubben jämte spisen som påminner mig om att hålla ordning och reda. Jag har försökt piffa till det med ett par burkar jag hittade i något utav skåpen. På någon står det "hembakat". En annan "kaffe".




Häftig fläkt, inte sant? Sitter liksom på sniskan och river av vääärldens vrål vid fullt sug.




Och till sist. Här är jag i samma grå collegetröja som jag igår gick och la mig i. Lasse Åbergs grönsakskonst har jag inte varit med och valt.



Kommentarer
Postat av: Cillan

Saknar dig min fina!

2011-09-14 @ 08:20:54
Postat av: Hanna

Cillan: Kom och hälsa på!

2011-09-15 @ 16:05:22
URL: http://hannawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0