28/10

Coca Cola, ett rör Berocca Boost och en sockersötare variant av jägarsnus. Inte mycket till matsäck än, mer en väldigt ickestabil grund och det godaste tecken på vilken frihet det är att få bestämma över sig själv och sitt. Kan inte minnas att det ens var tillåtet att packa på sig en tablettask Salta Katten till Rydskogen under onsdagseftermiddagarna på fritids. Jag hatade att gå till skogen. Och nu förstår jag varför.

Tänker att provet får gå som det gå i morgon, med tanke på att det är första gången. Jag har inga goda erfarenheter av första gånger. I brist på lycka och framtid eller överflödiga hejarop och "du är du inte så tokig i huve' ändå" så vet jag att i morgon kommer att, utan facit i handen, gå ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0