20/10

Tillbaka på ruta ett. Händerna i byxfickorna.

Hamnade i den här jävla mellankrigstiden och känner mig lika oinspirerad som en slät tallrik snabbmakaroner. Behöver ett par skott i råttan och en flaska extravagant tomatketchup. Är det för mycket begärt? Eller? ELLER?! Tills dess cyklar jag ner till stan och handlar fina blyertspennor och en ny linjal. Nästa vecka ska jag skriva högskoleprovet för första gången någonsin. Hela mitt liv hänger på det där jävla provet.

Förresten så tycker jag att det är en rättig mänsklighet (oj, kul!) att hångla och ömsesidigt hånglas. Den som inte håller med kan hålla käften.

Tack för att du lyssnat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

provocerar...

2011-10-22 @ 18:36:55
Postat av: Hanna

"Anonym": Jag är fylld av känslor precis som alla andra. Om du anser att jag provocerar hänvisar jag, vänligen men bestämt, till någon annans bloggblaska. Här kommer det fortsättningsvis, och precis som tidigare, skrivas om analklåda eller annat som anses mer och mindre passande. På mina villkor.

2011-10-22 @ 23:23:14
URL: http://hannawessman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får jättegärna skiva om analklåda om du vill men du behöver inte skriva om sånt som sårar andra personer. det är allt!

2011-10-28 @ 10:43:06
Postat av: Hanna

Förtydligar mig: Givetvis så får jag skriva om analklåda! Om jag vill det. Precis som jag får skriva, tycka och tänka om precis allt annat och alla andra. Och det vill jag!



Tyvärr så är det inte du som bestämmer över vad jag vill ge utlopp och uttryck för här. Så snälla, om du blir sårad av att kika in här hos mig, sluta med det. Jag mår bäst när jag får skriva av mig.



Tack på förhand.

2011-10-28 @ 22:31:39
URL: http://hannawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0