FREDAG 8/7

Ligger med datorn och det där förbaskade Word-dokument på magen. Jag jobbar på en artikel, kanske den mest tacksamma och märkligaste text jag någonsin skrivit, utan egentlig deadline. Saken är den, kan hända att det låter hur egoistisk som helst, men den handlar om mig. Och att skriva den är exakt som att spela Jeopardy utan motspelare. Ställer både frågor och svar. Svar och frågor. Skiiitspännande!

Idag kan du förresten lyssna på "Visor om folkväsen" mellan två och fem på Café Hemslöjden. Bege dig dit! Det ska jag göra. Om du inte vill lyssna på musik så kan du alltid äta fikabröd. Cecilia och Karin brygger stans godaste kaffe och bakar fenomenal morotskaka.

Buffalo Stance - Neneh CherryI Follow Rivers (The Magician Remix)- Lykke Li

Kommentarer
Postat av: Sara

Tro inte att jag inte håller koll bara för att jag sällan skriver. Brukar titta in när jag är på myshumör. Det är så mysigt här.

2011-07-16 @ 00:48:37
URL: http://jetecris.tumblr.com
Postat av: Hanna

Sara: Vad roligt att höra från dig! Det är härligt att sprida lite gohet i okända hus och hem.

2011-07-18 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0