MÅNDAGSSAMMANFATTNING 18/7

Som du säkert redan märkt försvinner jag härifrån med ojämna mellanrum.

Det var sent i torsdagskväll, efter ett par fnissiga telefonsamtal och ett gott råd från min syster som jag bestämde mig för att göra något riktigt kul. För att göra något riktigt roligt krävs det inte mycket mer än en fin vän, rena underkläder och varsin biljett till en återupplivad Smålandsfestival.

Om det är något som varje svensk någon gång i livet borde gör för att skita ner sig under naglar och skinn så är det att besöka Hultsfred (annan festival med tältcamping går också bra). Det är härligt när alla lämnat sin vardagsmentalitet hemma.

Förutom att lyssna på suverän musik har jag supit bort min något så när redan döda mobiltelefon. Jag har fått mersmak för slackline, dansat de vita gummistövlarna grå och därefter nästintill svimmat i ett publikhav framför Kristian Matsson. Vi har sparkat fotboll. Blivit bjudna på lyxgrillat.

Vi har haft det kalas. Jag ska bli mer spontan. Mindre eftertänksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0