SOME DAY

Storhetsvansinne: Det slog slint tidigare idag. Började spekulera i hur min vardag skulle se ut om jag kunde livnära mig på "bloggen". Tänker mig internationella företag som betalar femsiffrigt, jag kanske till och med sexsiffriga belopp, för att få annonsera med sitt varumärke på headern under en bråkdels sekund. Jag skulle bli ekonomisk oberoende, köpa svindyra väskor (365 stycken. En för varje dag på året), få dille på macarons och äta mig välfärdssjuk. Och så vidare. Och så vidare.

Jag trivs bra med plastkassarna från Willy's (huuur smidiga som helst. Jag blir alltid lika förvånad över hur mycket de faktiskt rymmer. Billiga är de också) och den stående kvällsomelett. Men bara tänk. Tänk om. Storhetsvansinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0