LIVE

Dag i fickformat:
Skopat.
Fått ett erbjudande jag inte förmår mig att tacka nej till.
Fått en ledig tisdag.
Varit småsugen.
Petat tänderna med Plackers.
Svurit väderförbannelser över den 22 maj och 11 juni.
Skypeat med 2 x Karin.
Saknat ovanstående kvinnor in i fördärvet.
Saknat mina andra kvinnor.
Haft ömsom mensvärk, ömsom uppstötningar.
Blivit förbannad över lata familjemedlemmar som tror att den rena disken i maskinen plockar ur sig själv.
Tagit beslutet att jag från och med nästa veckan kommer bo hemma i mors och vår lägenhet på obestämd framtid.

Kommentarer
Postat av: Madelen

"Svurit väderförbannelser över den 22 maj och 11 juni", varför?

2010-04-21 @ 22:04:06
Postat av: Hanna

Madelen: För att mitt schema inte tillåter mig att vara ledig OM det inte är dåligt väder. Just precis därför. Ladda upp med rikligt med vattenfast make!

2010-04-21 @ 22:14:10
URL: http://hannawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0